Translate

pátek 28. září 2012

"Labyrinth"

Opět jsem si mohla zařádit :))

  • STŘIH: Bellet
  • DESIGN: PaB
  •  FABRICS:  jeansovina, Patricie BRAVO (aplikace)
  • kabelka je opatřena vyšívaným logem a nápisy
  • ozdobné prošívání ve fialkové, cyklámové a světle zelené barvě
  • šátek oboustranný
  •  
  •  
  •  
A jak dopadl výběr žehličky?
....po poradě s Dadouch  jsem se rozhodla pro tuto:
V pondělí by mi měla konečně holka přijít....tak jsem zvědavá.
  •  
  •  
  •  
A taky moje "děťátko" se umístilo v TOP výběru na FLERu !!!



12 komentářů:

  1. Taška je ÚCHVATNÁ. Gratuluji k nákupu. Doufám, že pak vložíš své postřehy a zkušenosti jako radu pro další váhající švadlenky, které budou nutně potřebovat žehličku. A ještě jedna gratulace k TOPíku.....zasloužíš si to....:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, dííííky :))

      Taky jsem zvědavá na tu krásku - s nákupem jsem se dost zpozdila, musela jsem poskládat korunky - bylo mi doporučeno, že žehlička ANO, ale určo i s prknem....takže jsem si koupila půlku mýho šicího stroje! Fuj, ani na to nechci myslet! Ještě, že nemáme doma společný účet:)) TO je fakt drahej kůň! Ale třeba mi k tomu zabalí i paní na žehlení:)) ...to by bylo fájn!

      A Topík, ten fakt potěšil! a hlavně povzbudil!!! Protože jak mi vyplivla žehlička a musela jsem dělat aplikace takovou "krávou" velkou a neforemnou - vyhýbala jsem se tomu a tím pádem i šití...
      Takže TOP byl pro mě pořádnej šťouchanec:))

      Vymazat
  2. krásne si si zařádila :) kľudne to môžeš častejšie, je to nádherný pohľad ...

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherna kabelka, uz som ju obdivovala na Fler.cz, a ta s vtacikom je jednoznacne najkrajsia a najvypracovanejsia kabelka aku som v zivote videla. Vobec sa necudujem, ze ju dali do top vyberu, patricne si to zasluzis. Si velmi velmi sikovna a kreativna, mas skvely vkus!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Zuzko, Tebe jsem si nejdřív utíkal uložit:))

      ...a děkuju za tak krásný slůvka chvály, až se červenám a usmívám se jak blázen:))

      Na tašku s ptáčkem jsem hódně, hódně hrdá!!! ...pěkně jsem prohnala mozkový závity, aby jsem fantazii převedla do reality. A tak trošku mě k tomu dohnala má věrná zákaznice - tahle látka byla jedna z těch, které měla zamluvené a ...ona mi vždycky nechává volnou ruku, od tvaru tašky až k detailům. Maximálně vím, k jakým účelům bude taška sloužit... ona je takovej článek v mým hnacím motoru:))

      Vymazat
  4. Pavli,
    Labyrinth je nádherná divoška, ty jsi na tohle řádění jako dělaná :o))
    A "děťátko" je moc šikovné, že se ti umístilo v Top výběru na Fleru!

    OdpovědětVymazat
  5. Eliško,
    děkujuůůůů... já teď měla fakt šicí útlum - nebyla nálada, když všecko nešlape tak, jak má, navíc v práci bylo směn nad hlavu. A ta změna počasí... letošní léto uteklo příliš rychle!

    OdpovědětVymazat
  6. No odpadávam, to je fakt krááááááááása.

    OdpovědětVymazat

Díky za navštívení, za každý Váš komentář...... :o)))
Pavlína